»
ABC of Franchinsee » Cum devii partener SUBWAY®?

Cum devii partener SUBWAY®

Având în vedere ritmul accelerat de extindere a afacerii SUBWAY® în România, suntem permanent în căutare de noi parteneri.

Toți cei care sunt tentați să intre în afacerea SUBWAY® au de urmat 3 pași simpli.

Documentează-te

Cine își dorește să facă primul pas spre afacerea proprie trebuie să studieze piața de francize în Romania. De la condiții la locație, toate aspectele sunt importante.
 

Piața de QSR din România 

Subway Românii îmbrățișează din ce în ce mai mult ideea de a mânca în oraș. Astfel, 3 din 10 respondenți vizitează restaurant cu servire rapidă cel puțin odată pe săptămână. Atunci când ies în oraș, românii preferă sandvișurile, iar SUBWAY® oferă varietatea perfectă de combinații care răspunde nevoii lor pentru legume.
 
În rândul publicului roman, legumele proaspete reprezintă o parte considerabilă a dietei zilnice. Această schimbare în favoarea unei diete echilibrate este subliniată de faptul că 75% dintre români consideră că mâncarea are un gust mai bun în combinație cu legume proaspete.   

Atunci când comandă sandvișuri, 77% dintre respondenți preferă ca principal ingredient puiul la grătar. Pentru 55% dintre ei, ingredientele principale care acompaniază gustul sandvișurilor sunt cele proaspete. În ceea ce privște legumele, 8 din 10 consumatori aleg roșii pentru a-și completa masa. A doua opțiune în topul preferințelor în ceea ce privește legumele proaspete este salata verde. Cererea pntru ingrediente proaspete este consolidată de faptul că 90% dintre clienții restaurantelor cu servire rapidă afirmă că este important pentru ei este important să aibă legume în sandvișuri.  

Profilul celor care prefer sandvișuri arată că 54% dintre clineții care comandă sunt femei, iar 47% sunt barbați. Clienții au vârste cuprinse între 15 și 29 de ani. Acest lucru demonstrează faptul că tinerii sunt din ce în ce mai interesați de mese rapide și sănătoase, pe care să le servească în mișcare. În rândul publicului țintă, imaginea SUBWAY® este consolidată de varietatea largă de sandvișuri cu legume proaspete din meniu.

Faptul că din ce în ce mai mulți români adoptă o dietă echilibrată în care legumele proaspete sunt un numitor comun este un mare atuu pentru brand deoarece SUBWAY® a fost dintotdeauna un promotor al alimentației proaspete. Gama largă de legume proaspete și selecția generoasă de SUB-uri poziționează SUBWAY® în destinația ideală pentru toți cei care doresc să se bucure de o masă delicioasă. 

Suport oferit de SUBWAY®

Compania oferă:
  • Acces la formule şi sisteme operaţionale
  • Consultană pentru design şi comanda echipamentelor
  • Program de formare
  • Manual operaţiuni
  • Reprezentant la faţa locului la deschidere
  • Evaluări periodice şi susţinere permanentă
  • Publicaţii informative

Aportul francizatului

Francizatul este responsabil pentru:
  • Taxa iniţială pentru franciză
  • Găsirea locaţiilor
  • Renovare, îmbunătăţire, reparaţii şi întreţinere în conformitate cu concesiunea
  • Angajarea personalului şi operarea restaurantelor
  • Plata unei redevenţe de 8% companiei şi unei taxe care intră în fondul de publicitate

Soluții de finanțare 

Până în octombrie 2014 se desfășoară programul Kick-Start, care vine în ajutorul francizaților care deschid restaurantul în mai puțin de 12 luni de la cumpărarea licenței de franciză. Acestora li se va returna 50% din prețul inițial al licenței. Aceasta înseamnă că taxa unică de deschidere va deveni 3.750 EUR ( în loc de 7 500 EUR).

Pasul 1 - aplicați
Completaţi pur şi simplu solicitarea anexată aceastei broşuri şi trimiteţi-o prin poştă sau fax la departamentul de vânzări francize, la sediul Franchise World, LLC. Vi se va transmite un document de informare cu mai multe detalii legate de francizor. Pentru a accelera procesul, puteţi completa cererea online la www.subway.com/apply.

Pasul 2 - documentare
Vorbiţi cu deţinătorii francizelor pentru a afla mai multe despre noi. Întrebaţi-i de ce au ales francize SUBWAY®. Vizitaţi locaţiile, bucuraţi-vă de mâncarea excelentă şi imaginaţi-vă cum ar fi să vă alăturaţi minunatei noastre echipe.

Pasul 3 - alăturaţi-vă echipei
Pur şi simplu. După ce aţi finalizat etapa de documentare şi aţi primit aprobarea să devenţi proprietar de franciză SUBWAY®, nu mai staţi pe gânduri Imediat ce aţi luat decizia dispuneţi de o serie de oportunităţi.
                     

Locatie traditionala

Locatie Traditionala SUBWAY®

Broadway, Street Location, Prague, Czech Republic

  • Unitate traditíonala cu spatiu de stat jos
  • Mobilierul variaza in functie de configuratia restaurantului
  • Diverse modele de mobilier pentru zona de servit masa
  • Unitati pornind de la 50 m2 pana la 12 m2
  • Zona pentru casa de marcat si pregatirea mancarii in jur de 30 m2
  • Marime variabila a zonei din fata casei de marcat
Restaurant SUBWAY®

ECHO, Shopping Mall, Kielce, Poland

  • Unitate tradiționala fara zona de stat jos
  • Locuri de stat jos furnizate de mall
  • Unitati pornind de la 28 m2 pana la 40 m2
  • Zona pentru casa de marcat si pregatirea mancarii - 30 m2
  • Marime variabila a zonei din partea casei

Locatii neconventionale

Locatii Neconventionale SUBWAY®

Petrol Station, Pyrzowice, Poland

  • Unitate non-tradiționala bazata pe configurația restaurantului
  • Zona de servit variaza în functie de forma restaurantului
  • Diverse modele de mobilier pentru mese
  • Unitati pornind de la 30 m2
  • Zona din fața casei de marcat si zona de pregatire a mancarii, în jur de 30 m2
  • Marime variabila a zonei din fata casei de marcat

Ce echipamente sunt intr-un restaurant

Echipamente Restaurant SUBWAY®
  1. Extensie pentru bauturi
  2. Aparat pentru cafea
  3. Polita pentru chips-uri
  4. Unitate POS
  5. Vitrina prajituri
  6. Frigider
  7. Unitate de incalzit
  1. Casete de meniu
  2. Chiuveta din spatele casei de marcat
  3. Cuptor
  4. Vitrina protectoare
  5. Contor din spatele frigiderului și Contorul din spate
  6. Cuptor cu viteza marita
  7. Cuptor cu microunde
  8. Zona pentru paine