»
SUBWAY® Business » Subway® Worldwide

Subway® Worldwide

Lucruri pe care nu le știai

SUBWAY® s-a remarcat de la bun început prin sandwich-urile ”submarin”. Pe parcurs, meniul s-a diversificat, îmbogățindu-se cu salate, deserturi și băuturi. Cel mai cunoscut sandwich SUBWAY® este BMT, care inițial era prescurtarea de la Brooklyn Manhattan Transit. Ulterior, odată cu globalizarea afacerii, acesta a devenit Biggest, Meatiest, Tastiest. Ingredientele proaspete și selecția de peperoni, salam și șuncă fac din acest sandwich un element iconic al afacerii SUBWAY®
 

Viziune - Misiune - Valori

Viziunea companiei

Să fim lanţul de restaurante fast-food Nr.1 în lume.

Misiunea companiei

Să răspundem nevoilor fiecărui client prin calitatea excepţională a sandwich-urilor proaspete, delicioase, pregătite la comandă şi oferirea unei experienţe deosebite în restaurant ce consolidează renumele SUBWAY la nivel internațional.

Valorile companiei

Familie: Ne construim relaţiile de afacerii prin serviciile pe care le oferim pentru noi, clienţilor noştri şi comunităţilor din care facem parte ca şi cum ar face parte din familie.

Spirit de echipă: Ne impunem noi provocări pentru a reuşi prin spirit de echipă, prin ţelurile comune şi prin asumarea răspunderii.

Oportunitate: Construim o comunitate antreprenorială SUBWAY® aflată în permanentă expansiune, crescând astfel şansele tuturor.
 

Garanția excelenței la nivel internațional

AllStar este cea mai 2011 transparentă şi interactivă clasificare de acest fel şi singura care permite potenţialului francizat să identifice şi să selecteze informaţiile relevante. Este, de asemenea, singura ierarhie bazată pe analiza financiară aprofundată a companiei mamă, Dun and Bradstreet.
SUBWAY® deţine locul 1 în ierarhia AllBusiness AllStar şi locul 1 În ierarhia Sandwich Shop Franchise.
“Ca urmare a noii situaţii a lichidităţilor şi a creditelor, formula noastră de ierarhizare acordă o importanţă deosebită forţei financiare. Toţi câştigătorii noştri au o bază financiară solidă pentru a supravieţui şi a prospera în aceste vremuri dificile.”
 
Entrepreneur® Marca SUBWAY® a câştigat titlul de franciza nr. 1 în anul 2011.
Ierarhiile Franchise 500® sunt cele mai cuprinzătoare ierarhii pentru francize la nivel mondial şi includ parametri precum puterea financiară, rata de creştere, dimensiunea sistemului şi costurile de înfiinţare.
 
British Sandwich Association 
Conform unui raport publicat de British Sandwich Association, lanţul SUBWAY® a devenit punctul maxim de interes a vânzării de sandwich-uri în Marea Britanie - cu o vânzare aproape dublă faţă de următorul concurent.


De ce iubesc consumatorii din întreaga lume sandvișurile SUBWAY®?

Meniul a devenit extrem de variat pe măsură ce cerințele consumatorilor au fost diferite în funcție de țările în care SUBWAY®  a deschis restaurante. La SUBWAY® se pot găsi de asemenea wraps, salate, fursecuri și brioșe și SUB-ul special pentru vegetarieni. Artiștii sandvișurilor de la SUBWAY® folosesc ingrediente speciale, întotdeauna proaspete, diverse tipuri de pâine și sosuri în combinații unice, preparate în fața clienților, pentru a oferi câte un sandviș personalizat pentru toate gusturile.

Produse excelente

Artiştii SUBWAY® pregătesc sandwich-urile folosind o selecţie variată de specialităţi de pâine proaspăt coaptă. Sandwich-urile sunt personalizate prin alegerea ingredientelor - diverse sortimente de carne, brânzeturi, legume şi sunt în cele din urmă garnisite cu sosuri alese. Suplimentar, clienţi pot opta pentru încălzirea acestora.
 

Mese rapide și proaspete

Franciza SUBWAY® oferă clienţilor alegerea extraordinară de a servi rapid o masă proaspătă și delicioasă. Mai mult, pentru clienții extrem de ocupați, oferim servicii de catering la birou
 

Decorul

Decorul SUBWAY® păstrează aspectul materialelor de construcţie naturale - cărămidă, argilă, piatră şi conferă clienţilor senzaţia unei destinaţii primitoare şi calde pentru luat masa în familie.